הדפסת מדבקות מיתוג לרכב פרטי

אייקון עשר שנות

השאר פרטים
או התקשר למספר
0778040540

    null

    אספקה מהירה

    אנו בבלום דיגיטל מתחייבים לאספקה מהירה.

    null

    איכות ללא פשרות

    הדפסה על החומרים האיכותים ביותר ללא פשרות עם מכונות של הטכנולוגיה החדשה ביותר

    null

    שירות אדיב

    שירות של 10 שנים
    בענף הדפוס

    null

    מחיר הוגן

    אנו מתחייבים לתת מחיר הוגן לכל לקוח באשר הוא

    עבודות שלנו

    מה חשוב לדעת על הדפסת מדבקות לרכב פרטי?

    רכבים מהווים אמצעי ותיק ומוכר לפרסום. שטח הפנים הגדול של כלי הרכב, מספק שטח פרסום שאי אפשר לוותר עליו ולכן אפשר לראות בכל מקום ברחבי הארץ רכבים מסחריים ורכבים פרטיים, שעליהם יש מדבקות המפרסמות עסקים מסוגים שונים.

    בין אם הרכב שלכם מסחרי, או פרטי – הדפסת מדבקות לרכב היא פעולה חיונית לחיזוק החשיפה וליצירת חשיפה משמעותית, לאלפי לקוחות פוטנציאלים. חשיפה הנמשכת 24/7, ללא הפסקה ובמחירים משתלמים שאין להם תחרות.

    בלום דיגיטל מציעים מגוון סוגי מדבקות מעוצבות לרכבים מכל הסוגים ומציעים לכם כמה תשובות לשאלות, שכדאי לקרא אם אתם מתעניינים בהדפסת מדבקות לרכב פרטי.

    הדפסת מדבקות לרכב פרטי – האם היא מצריכה חומרי גלם מיוחדים?

    בין אם אתם מעוניינים להדביק על הרכב את הלוגו של העסק, את פרטי ההתקשרות, או תמונות של המוצרים שלכם, תצרכו מדבקות מיוחדות, המכילות חומרי הגנה מפני קרינת השמש לעמידות גבוהה של המדבקות וחומרים נוספים, המשפרים את איכות ההדפסה ותורמים לעמידות ולאורך החיים הרצוי למדבקה.

    אילו סוגי מדבקות מתאימות לתהליך הדפסת מדבקות לרכב פרטי?

    מדבקות קרבון – עמידות וחזקות, עשויות מסיבי פחם ומגיעות במגוון גדול של עיצובים. העמידות הגבוהה של מדבקה זו מאפשרת לה לעמוד בנזקי השמש בלי לצבור כתמים ובלאי. חסרונה היחיד הוא במחיר הגבוה יחסית.

    מדבקות ויניל – זהו הסוג הנפוץ של מדבקות לרכב. ויניל הוא חומר נוח וגמיש, מתאים לייצור מדבקות וזול יותר מהקרבון, אך פחות עמיד ממנו בפני נזקי מזג האוויר, כתמים ובלאי.

    איך תבחרו את פורמט המדבקה המתאים לרכב שלכם?

    • הדפסת מדבקות לרכב פרטי נעשית פעמים רבות בפורמט של לוגו ומספר טלפון, או פרטי התקשרות. הסיבה העיקרית לכך היא גודלם של הרכבים הפרטיים, המגביל את כמות הפרטים המומלצים לעיצוב המדבקה. על רכב קטן כדאי להתמקד במספר קטן וחיוני של פרטי מידע, כדי שאלה לא ילכו לאיבוד בתוך עומס של פרטים, או יהיו קטנים מדי לקריאה ולהבנה. עוד יתרון של מדבקות לוגו הוא במחיר. בגלל מיעוט הפרטים ובדרך כלל גם מיעוט הצבעים, מדבקות אלה זולות יותר.
    • מדבקות רשת – מודבקות בעיקר על השמשה האחורית, כאשר כל מי שנמצא מאחור יכול לראות בקלות את הפרטים המופיעים על המדבקה. יחד עם זאת – מדבקת רשת אינה פוגעת בטווח הראייה של הנהג ואינה מפריעה בנהיגה, בזכות החורים המופיעים לכל אורכה ולכל רוחבה והופכים אותה שקופה למתבונן מבפנים.
    • מיתוג ושילוט לרכב – מדבקות מעוצבות וצבעוניות, המורכבות מתמונה ומלל ומודבקות לכל אורך הרכב, כחלק מחבילת המיתוג של העסק. מדבקות אלה בולטות במיוחד ונראות היטב לעין, כך שכל מי שרואה את הרכב יודע מייד לזהות לאיזה ארגון, או חברה הוא שייך.

    מה חשוב בהדפסת מדבקות לרכב פרטי?

    מדבקות לרכב פרטי צריכות להיות עמידות בתנאי חוץ, בעלות צבעים מובלטים וחזקים, מעוצבות על ידי אנשי מקצוע מומחים לתחום ומודבקות על ידי אנשי מקצוע, שזוהי המומחיות שלהם – כדי שהמדבקה לא תסבול מבועות אוויר, או מהדבקה לא אחידה.

    לסיכום – הדפסת מדבקות לרכב פרטי מתאימות לכל מטרה

    מדבקות לרכב פרטי הן אמצעי שיווק יעיל, משתלם וחיוני, בייחוד מכיוון ששטח הפנים של הרכב הוא שטח פרסום נייד, הנמצא בבעלות קבועה של בעל העסק ומספק לו חשיפה גדולה, למספר גדול של לקוחות ולאורך כל שעות היממה.

    מדבקות לרכב פרטי צריכות להיות מעוצבות ועמידות, מה שיצרן מקצועי ומנוסה יכול לספק לכם בקלות.

    אנו בחברת בלום דיגיטל עוסקים בהדפסת מדבקות לרכב פרטי ולרכב מסחרי לאורך שנים רבות ומעגל הלקוחות הנאמנים שלנו יעידו על כך.

    נשמח לצרף גם אתכם למעגל לקוחותינו ולתת לכם את מיטב השירות בתחום.

    צרו איתנו קשר בטלפון: 03-5532508

    פתח וואטספ
    1
    💬 צריכים עזרה?
    היי 👋
    רוצים לשמוע פרטים נוספים ?
    Call Now Button
    דילוג לתוכן