הדפסת מדבקות לרכב – השיווק הטוב ביותר לעסק שלכם

אייקון עשר שנות
הדפסת מדבקות לרכב

השאר פרטים
או התקשר למספר
03-5532508

    חיתוך לפי מידה, בהתאמה אישית

    יעוץ מקצועי, לייווי בכל התהליך

    חזקה בכל תנאי מזג האוויר

    עמיד למים

    מדבקות ויניל

    null

    אספקה מהירה

    אנו בבלום דיגיטל מתחייבים לאספקה מהירה.

    null

    איכות ללא פשרות

    הדפסה על החומרים האיכותים ביותר ללא פשרות עם מכונות של הטכנולוגיה החדשה ביותר

    null

    שירות אדיב

    שירות של 10 שנים
    בענף הדפוס

    null

    מחיר הוגן

    אנו מתחייבים לתת מחיר הוגן לכל לקוח באשר הוא

    עבודות שלנו

    הדפסת מדבקות לרכב מעניקה לעסק שלכם חשיפה בלתי פוסקת. הרכב שלכם חשוף לאלפי אנשים, שחולפים על פניו בכל יום, והמדבקות נמצאות שם 24 שעות ביממה, כך שהן עובדות בשבילכם ללא הפסקה – מהרגע שהן מיושמות על הרכב.

    מדבקות לרכב הן אמצעי המעניק לכם שטח פרסום גדול במיוחד, במחיר משתלם ומשמש אתכם כחלק מחבילת מיתוג שלמה, המסייעת לחיזוק המותג שלכם וקיבוע של המותג בתודעת הלקוחות, כעסק מוביל ומצליח.

    בלום דיגיטל מספקת הדפסת מדבקות לרכב ומדבקות רשת לרכב, למגוון סוגי רכבים, ברמה גבוהה ובגימור איכותי, שייקח את השיווק של העסק שלכם קדימה, מציגה מדריך קצר לבחירה נכונה של מדבקות לרכב:

     

    שלבים חשובים בבחירת מדבקות לרכב

    הדפסת מדבקות לרכב היא כלי שיווקי ופרסומי חזק ואפקטיבי. כדי לבצע את פעולת השיווק הזו באופן יעיל ומוצלח במיוחד, כדאי להקפיד על כמה כללים, שיעזרו לכם להפיק את המקסימום מהצעד הזה:

    1. עיצוב המדבקה – מומלץ לפנות לגרפיקאים מקצועיים לשלב זה של הכנת המדבקה. גרפיקאים שעיצוב מדבקות לרכב הוא תחום המומחיות שלהם, ידעו להתאים את המדבקה לסוג הרכב, לבחור את הצבעים והסמלים המתאימים לייצוג החברה שלכם ועוד.
    2. לאחר שבחרתם את העיצוב של המדבקה, שלחתם אותו אל בית הדפוס, בחרתם את גודל המדבקה והמיקום שלה על גבי הרכב וקיבלתם הצעת מחיר – בקשו מבית הדפוס לשלוח לכם הדמיה ממוחשבת, שתציג בפניכם איך המדבקה תיראה על הרכב. יש תוכנות המאפשרות לבית הדפוס ליצור הדמיה מדויקת לפי סוג הרכב ואפילו סוג הדגם, כך שאתם יכולים לקבל מושג די ברור לגבי התוצאה הסופית ורק אז לאשר את ההדפסה.
    3. הדפסה איכותית – בדקו שההדפסה על המדבקה נעשית באמצעים מתקדמים ותוך שימוש בחומרי גלם איכותיים, כדי להבטיח את אורך חיי המדבקה ואת איכות ההדפסה.
    4. עמידות המדבקה – זהו חלק חשוב במיוחד, כשמדובר במדבקות לרכב. הן חשופות לגשם ולשמש, לפיח בכבישים ולפעמים גם לפגיעות אחרות. בדיקה של איכות הלמינציה למדבקה, תבטיח לכם עמידות לאורך זמן.
    5. עמידות בפני השמש – הגנת UV על מדבקות לרכב היא חיונית, בגלל השמש החזקה בישראל, אליה הרכב חשוף לאורך רוב ימות השנה. ללא הגנת UV, המדבקה עלולה לדהות ולהתקלף במהירות.
    6. מתקינים מקצועיים – בעת יישום המדבקה על הרכב, יש לוודא שלא נותרות בועות בין המדבקה לרכב, שהמדבקה מונחת נכון, ממוקמת נכון ונראית טוב. מתקינים מקצועיים ובעלי ניסיון, יבטיחו שכל התנאים האלה יתקיימו והמדבקה תשיג את מה שרציתם – ייצוג מכובד ובולט של העסק שלכם.
    7. אחריות – בתי דפוס העוסקים בהדפסת מדבקות לרכב נותנים אחריות על המדבקה, כך שאם היא ניזוקה, מתקלפת, או דוהה תוך פרק זמן לא סביר – הם יחליפו לכם אותה, כדי להעניק לכם שקט נפשי וידיעה שאתם מסודרים לטווח הארוך.
    8. בחירת היצרן – בדקו שהיצרן שאתם פונים אליו הוא אמין, מומלץ ובעל המלצות ולא פחות חשוב – שהוא מעניק שירות אדיב ומקצועי.

     

    לסיכום – הדפסת מדבקות לרכב כדי שכולם יכירו  את העסק שלכם

    הדפסת מדבקות לרכב מאפשרת לכם לקבל שטח פרסום גדול ובולט, שפועל בשבילכם 24/7 במחיר משתלם. מדבקות איכותיות לרכב מגיעות במגוון עיצובים ובית דפוס מקצועי, ידאג לכך שהן ישמשו אתכם לייצוג מרשים ואטרקטיבי של העסק ושל השירותים שאתם נותנים – כדי שכל לקוח פוטנציאלי שחולף על פני הרכב שלכם יבין שמדובר בעסק שכדאי לעבוד אתכם.

    הצוות המקצועי של חברת בלום דיגיטל ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולספק לכם את המדבקות האיכותיות והמרשימות, שהעסק שלכם צריך.

    צרו איתנו קשר בטלפון: 03-5532508, או לחצו כאן למידע נוסף.

    פתח וואטספ
    1
    💬 צריכים עזרה?
    היי 👋
    רוצים לשמוע פרטים נוספים ?
    Call Now Button
    דילוג לתוכן