איך לדעת שאתה מקבל עבודת הדפסה מקצועית

0

כאשר אתם מזמינים עבודה מבית הדפוס הקרוב למקום מגוריכם, אתם רוצים לדעת שקיבלתם את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם ושזכיתם לשירות ברמה הגבוהה ביותר. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבדוק שקיבלתם עבודת הדפסה מקצועית.

שימו לב לאיכות הצבעים

צבעים טבעיים אשר שומרים על המראה האותנטי שלהם הם ללא ספק סמל לעבודה מקצועית, ויכולים לתת לכם אינדיקציה על סוג השירות שקיבלתם. מומלץ להשוות את איכות העבודה וטריות הצבעים, לעבודה שביצעתם בעזרת מדפסת משולבת סטנדרטית. במידה ואין שוני מהותי, ייתכן שלא סיפקו לכם עבודה ברמה ראויה.

בדקו את הקונטרס של הגוונים

חשוב לבדוק את קונטרס הגוונים ולתת את הדעת על רמת ההפרדה שקיימת בין כל גוון. נסו לראות מהו המרווח בין הגוונים והאם השוני בין הגוונים צורם לכם כאשר אתם מביטים בעבודה למשך זמן רב. קונטרס אידיאלי מאפשר צפייה ממושכת בכל עבודה ומהווה את אחת הדרכים הקלות ביותר להבחין באיכות העבודה וברמת ההדפסה.

הביטו על איכות הגופנים

אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל הדפסה, מתבטא באיכות הגופנים. שימו לב שהגופנים אכן שומרים על הסגנון שלהם לאורך כל העבודה ושהם ניתנים לקריאה בקלות מכל זווית.  לעיתים הדברים הקטנים האלו יאפשרו לכם להבחין בין עבודה שבוצעה בעזרת מדפסת מקצועית לבין עבודה שבוצעה בעזרת מדפסת משולבת פשוטה.

מששו את חומר הגלם

הדפסת מדבקות מקצועית אמורה להיות חלק אינטגרלי מכל חומר ולהשתלב בקלות בטקסטורה הראשונית שלו. למעשה, כל שינוי במרקם של חומר הגלם עשוי להצביע על עבודת הדפסה חובבנית וצריך לגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם חוזרים לעבוד עם החברה שביצעה אותה. אל תפחדו למשש את חומר הגלם בסיום העבודה ולראות שהוא לא נפגע כתוצאה מהדפסה באיכות ירודה.

תנו זמן  – שימו לב לטיב העבודה לאחר פרק זמן

עבודה מקצועית נחשבת לעבודה אשר תוכל לשמש אתכם למשך זמן רב ותספק לכם מענה איכותי למשך תקופה ארוכה. בין אם אתם מדפיסים פוסטר או עבודה אקדמית, חשוב להבחין ברמת העבודה לאחר תקופה של מספר חודשים ולראות אם יש סימנים מהותיים של שחיקה.

בדקו עמידות בפני מגע

אחד הדרכים הקלות ביותר לראות אם קיבלתם עבודה מקצועית, היא לבדוק שהעבודה עמידה בפני מגע ושהצבעים אינם נמרחים במהרה. אם מדובר בעבודה מקצועית, הצבעים ישמרו על איכותם גם אל מול מגע קל. אחרת, אתם תראו כיצד הצבעים נמרחים וההדפסה מאבדת מאיכותה בתוך שניות.

לסיכום, לא חייבים להיות מומחים בתחום בכדי להבחין בין עבודת הדפסה מקצועית לבין עבודת הדפסה חובבנית. איכות הצבעים, מרקם ההדפסה וקונטרס הגוונים – יאפשרו לכם לדעת בוודאות מהו השירות שקיבלתם, האם כדאי לכם להמשיך עם בית הדפוס הנוכחי או לחפש מקום חדש לעבודה הבאה שלכם.

5/5 - (6 votes)
Leave A Reply

Your email address will not be published.

פתח וואטספ
1
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
רוצים לשמוע פרטים נוספים ?
Call Now Button
דילוג לתוכן